Trots trots trots

“trots”,

Hej söndag!

 Hoppas ni haft en fin start på denna söndag!?!

Själv har jag en jätte trotsig liten pojke här hemma. Det suger verkligen musten ur mig,
och vissa dagar blir jag bara så less på vår simba. Ni som varit med om samma sak förstår
 säkerligen hur jag menar. Menar inte bokstavligen att jag är less på honom, älskar honom
av hela mitt hjärta. Men tålamodet tryter i vissa stunder då han gnäller i nonstop, skriker sig
 hes är tjurig och allt är såååå negativt hela tiden.

Jag har kollat runt och läst på lite om trots och det här är något barn i  hans ålder går
igenom. Även fast jag hört om trots tidigare så är det här lite av en chock att det är så
 påtagligt. Min annars så glada och rara lilla pojke är ibland arg och sticks som ett bi.

Gillar att det är lite go och vilja i honom, men ibland blir det bara fööör mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar