Vårens första dag

I går den 30 april på valborgsmässoafton började våren. Just denna dag
 brann det eldar över hela Sverige från norr till söder, på landet och staden.
”laleh”,


 Här är en passande låt för denna våren av Laleh. Jag har gillat Laleh sen länge
 och hennes fina låtar. Äntligen som jag har längtat till våren, Längtar ni också 
lika mycket till ogräs, getingar och mygg. 

Okej det tillhör kanske inte riktigt till favorit gruppen när det kommer till
 sommar minnen. Men jag måste erkänna att jag till och med saknar deras
 surrande och bitande just nu. 

Eller kanske inte, Nej! det är nog klokast av mig att ta tillbaka det där, vill nog
slippa bli jagad av bin hela sommaren. Det är inte det jag menar, neee jag behöver
 bara få se solen nu, 

få känna och  njuta av värmen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar