If You Love It, It Will Grow.

If you love it, it will grow

Regniga dagar betyder att jag kan sitta inne och ägna mig mer tid
 åt mitt hår. Det har varit så varmt de senaste dagarna och jag har inte 
ansträngt mig något alls för att skydda håret från värmen. Så idag tänkte
 jag ge håret extra extra kärlek. Och Självklart är rengöring konditionering
 det viktigaste från början till slutet i min hårregimen.

If you love it, it will grow

Längdkontroll check.
Jag är inge vidare bra på det här med att mäta och hålla koll 
på hur mycket håret växer varje månad, Det viktigaste för mig är att 
se att håret växer. Och det gör den. I december då jag klippte håret
kunde jag sträcka ut den till min födelsemärke som jag har mitt i pannan.
Nu sju månader senare har håret växt och är strax under nästippen hmm 
bra va. Har inga mått i cm på hur mycket det har växt tyvärr, men kanske 
fixas det till nästa gång.

If you love it, it will grow

Jusste extra kärlek var det. Jag reder ut håret med extra mycket 
tålamod och omsorg. Och avslutar med en välbehövligt inpacking. 

Förresten, har jag talat om för er hur mycket jag
 älskar mitt ´fro. Precis som den är, kommer aldrig tro något annat.

Kärlek 

MM






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar