Skansen

”Skansen”,

Jag är helt slut efter en helt fantastiskt dag på skansen idag. Tillsammans med 
William, Leo och Nicole´s mormor. Strålande sol så gott som hela dagen och ett 
väldigt glatt barn som inte ville åhhja ahnden (=hålla handen). Och gick i princip
 runt skansen alldeles själv. Hand i hand med sin bästa mormor. Nicole var utmattad 
av solen och sov sig igenom dan. 

 Gaaahh varför har jag inte uptäckt denna oas tidigare, hur mysigt som helst.
 När vi gick runt där oojade och fotade kunde jag inte låta bli att undra varför 
det inte fanns några svarta barn där, asså tror inte jag såg en enda svart familj
 i sådant fall måste vi ha gått om varandra, är det inte konstigt. Är det så att vi
 svarta inte går på svenskfierade places eller vad är grejen liksom. Höörni mina 
mocha mamas skärpning, ta barnen till skansen .

 Vi körde all in och och avrundade dagen med härlig allsång. Vi hade fantastiskt 
roligt och jag har tagit många kort men innan jag laddar upp nånting så måste jag sova.


Kram på er.
MM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar