Over and done

Det har varit en fin jul och nyår men nu är den över och som vanligt 
lämnar den en känsla av tomhet efter sig i mitt bröst. Tomheten efter 
alla nära och kära. Tänk om det vore så bra att vi alltid kunde umgås
 lika mycket som kring julen och bara göra ingenting, vad världen är upp
 och ner ibland. Jaja jag får helt enkelt  försöka fylla denna tomhet med 
att ge mer av min tid helt enkelt, alltså mer tid åt släkt och familj
Yes i can.

Här om dan kom ett brev om förskoleplats till Nicole, vilket känns bra
 men som ändå satte igång tankarna om att den dagen då vi ska dela på 
oss kommer allt närmare. Ytterligare bevis på detta framtidsscenario är att 
jag smått börjat titta på jobb, kanske börjar jag jobba snart?



Ja. Livet pågår. Det snubblar framåt 
och snart har andra vecka av år 2014 gått.

 Det är ju inte klokt när jag tänker på det.


Kärlek
MM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar