Throwback Thursday


Förra året på den här dagen tog jag det här kortet på mina änglar. Leo var 
väldigt nyfiken på sin lillasyster, han var alltid väldigt försiktigt och kärleksfull. 

Just i det här ögonblicket tappade Nicole nappen och som bebisar gör började 
hon stortjuta. Leo som satt bredvid tog nappen och började säga "bazz Cole, bazz" 
vilket är samma sak vi säger till honom då han är ledsen, och betyder "så ja Cole,
 så jaa" han säger det samtidigt som han stoppar tillbaka nappen i Nicoles mun. 
Han spexar klappar med händerna, hojtar och ropar och nappen trillar ur munnen
igen. Men denna gång gråter inte Nicole för hon blev full av skratt av allt spexandet
Leo lyckades locka henne till skratt.

Jag lyckades fånga det på bild, deras första skratt ihop som storebror och lillasyster.
 Det hände något mellan de just i denna stund. Och jag upplevde att det hände något
 magiskt mellan de två. Liksom att det är just då det här syskonbandet knöts för evigt. 

I det här ögonblick höörni, att få se och uppleva mina barn på det sättet var extermt 
touchy för mig och obegripligt på en och samma gång. Det var ett starkt och vackert 
ögonblick som jag alltid kommer att minnas.



När det bara är vi två.


You had me at halo...

Godmorgon på er, vi myser lite extra i sängen idag.


Kärlek
MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar