Triss

Triss

Häromdan när jag var på coop, såg jag en gubbe köpa sig X- antal triss lotter.
Vet inte exakt hur många gubben köpte , men det var tillräckligt många så 
att jag också blev väldigt sugen till det.

Jag stod där med värsta beslutsångesten. Jag är ingen gambler, men visst skulle
det vara roligt att spela på riktigt. Sagt och gjort köpte jag mig en lott. Och får vinst
som resulterar i att jag går och hämtar ut fyra nya lotter istället för cashen. Rejält
överraskad av mig själv, Jag är lite av en gambler trots allt. Fyra lotter rikare och 
alla bär på vinst, alltså fattar ni, vinst igen. Nu jävlar kände jag att jag skulle ta hem
storvinsten och hämtar ut nya lotter igen. 

Av vinsten får jag ut sju triss lotter. Höörni börjar jag skapa ett spelberoende 
nu eller?äsch skitsamma det här är ju kul. Några dagar senare sitter jag här 
och ännu en gång är det scratchtime, kanske bringar måndagen med sig det
 där lilla extra. Nu är pulsen på max ska ni veta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar