Morgonstund


Morgonstund

Så här på söndagsmorgon vill jag helst ligga kvar i sängen. Men jag har alldeles för mycket grejer 
som spinner i huvudet på mig. Mycket som måste hinnas med. Så Lika bra att stiga upp, frukost 
njaaaa, jag är så less på att äta frukost vissa dagar. Vissa dagar blir jag nästan som frälst av att få 
njuta av en lång och god frukost. Men idag är längtan efter en frulle som bortblåst. Unnar mig  
müsli och en mix av kiwi, honungs melon och physalis frukt istället, det funkar utmärkt en dag 
som denna. Juste jag kanske borde skaffa oss nya te- kaffekoppar är så less på de vi har nu. 
Vi har ju bara såna här tråkiga basic koppar hemma

Vad tycks, Från de här...

Till de här, vore inte det nått...

Jättefina koppar från märket LOB Design. Är kär i guldkanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar