Throwback

Leo 2011-06-09 00:13 1dag, 20 h gammal.

Här har det varit tyst ett bra tag nu. Även fast jag lovar snabba uppdateringar
 lyckas jag likt förbannat inte att hålla det jag lovat. Suck! men det är så mitt liv 
ser ut just nu helt enkelt, kaos. Jag har det så fullt upp med mitt nya liv. Livet som 
mamma, tvåbarnsmamma dessutom. Ibland känns det som att jag egentligen 
inte har tid att blogga, skit det jag har ju faktiskt inte det.

 Att vara mamma är det tuffaste som finns hörrni om ni nu inte visste om det. Det 
ska tränas, lekas, ätas, bytas och så går mina dagar runt och runt igen. Jag trivs med
  mitt nya liv som tvåbarnsmamma, Livet som mamma till mina bedårande små änglar.
 De båda utvecklas och växer så snabbt, jag hinner liksom inte med vissa gånger. Tänk 
att jag blir lika chockad varenda gång Leo gör något nytt, kommer jag bli lika chockad 
när han fyller arton år också? ;-)

Sommar 2012.
Att få se dig växa och utvecklas är helt fantastiskt. Tänk så
 mycket du redan klarar av som du inte ens var i närheten 
av förra sommaren. Och tänk vad tiden har sprungit iväg.


Kramar 
MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar