Why complicate life

kärlek

Jag kunde inte ha sagt det bättre.

Men det är ju faktiskt konstigt varför just det här med kärleken 
är bland det svåraste. Jag inser för varje dag som går att det är så
 det är, meningen med livet alltså. Och anledningen till varför vi är
 här är ju för sjutton att vi är skapade av kärlek för kärlek.

Vi borde stanna upp lite mer vid det. Tycker ni inte det. 

Varför fyller vi människor alltid de hål med tomrum vi har inom oss 
med helt "onödiga saker". Nu undrar du säker vad jag menar med
 "onödiga saker" tro mig kära vänner listan kan göras lång av alla 
"onödiga saker" jag kan komma på. Men samtidigt vill jag inte döda 
er med punkter av bordeness. 

Jag är nog inte själv med att tycka att vi är för upptagna med så många
sysslor och fortsätter hala tiden att sträva på och glömmer totalt bort 
den osjälviska bekräftande alltid älskade kärleken,

Inte bara det att vi inte är i nuet och gör tusen saker samtidigt,
 utan att vi låter livet att bara rusa förbi medan vi håller oss 
upptagna med onödiga saker. 

Aja det jag försöker säga är att älska 
mer höörni, livet är så himla skört. Men krångla inte till det just Keep it simple.


Önskar er en fridfull söndag.

MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar